13 Eylül 2013 Cuma

The Legend of Korra 2.Sezonu ile Aramıza Dönüyor


   Selam Okuyucu

   Sanırım uzun zamandır bu genç nerede diye merak ediyorsunuzdur.Bir tatil yapıp kafamı dinledim ve tatilim bitmiş olup aranıza döndüm.Tabi benim yokluğumda bayağı bir dizi çıkmış hepsi birbirine girdiğinden finallerini sizlerle paylaşacağım bir deyişle ayıkla bakalım pirinci taşı der oldum :) Bugün size 1 buçuk senedir ortalarda görünmeyen fakat yarın itibariyle 2.sezonu yayınlanacak  olan bir anime çizgi filmimizi hatırlatmak istiyorum.Bazılarınız özellikle takipçileri eminim biliyordur Korra Efsanesi'ni :) Yapımcıların bu 2.sezonu da ilk sezon gibi 12 bölümlük tasarladığına dair bazı idealar var ama neler olacağını izleyerek göreceğiz 




Dizinin Adı : The Legend of Korra  ( Book 2 Spirits )
Yazar : Michael Dante DiMartino - Bryan Konietzko 
Yönetmen : Joaquim Dos Santos - Ki Hyun Ryu 
Yayınlanacağı Kanal : Nickelodeon 
Sezon Sayısı :  
Bölüm : 12 ( Tahmini )
Yayın Tarihi : 13 Eylül 2013 
Tür : Aksiyon / Macera / Fantastik 
Dil : İngilizce
Ülke : ABD


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka