13 Kasım 2014 Perşembe

The Three Musketeers ve My Lovely Girl'de Sona Gelinir....


    Selam Arkadaşlar

   Geçtiğimiz haftalarda The Three Musketeers ile My Lovely Girl'de final yaptı.The Three Musketeers'in finali devamı gelecekmiş gibi bittiğinden dolayı 2.sezonu olacağını tahmin ediyorum.Bence de olsun diyenleri duyar gibiyim.Zaten dizi kısa olmasına rağmen bayağı izleyici kitlesine hitap etmiş durumdaydı.Her şeyden önce dizide tarihi dizi olması ve bu kadar hayran kitlesine hitap etmesi beni gerçekten şaşırttı.Umarım Park Dal-Hyang'ın genarallik zamanlarını ve veliaht prens Sohyeon'un sağ kolu olduğunu görürüz.



   The Three Musketeers'in kadrosu da oldukça iyiydi.Hatta bir iki tanıdık yüz bile görebildik.Sayelerinde tarihi dizi müptelası olduk.Her tarihi dizi bitiminden sonra diğer dizileri izlerken yeni bir tarihi dizi arayışına da girmiyor değilim.Tarihi diziler deyince ister kore draması olsun , komedisi olsun daha başka oluyor.


   Drama demişken tarihi bir kenara bırakıp My Lovely Girl'e bakalım.Rain ve Krystal çok güzel uyumla dizimizde karşımıza çıktılar Dizi içinde aşk , dram , vefa 'dan bolca bulunmasına rağmen benim en çok hoşuma gidende müzik tutkusu oldu.Dizideki melodiler şarkılardan bir kaçı hoşuma gidip araştırma bile yaptım gerisini siz düşünün.Eğer bu iki diziyi de izlememişseniz çok şey kaçırmışsınız demektir.İzlemeyen arkadaşlar izlemenizi öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka