20 Haziran 2015 Cumartesi

İnternet Yavaşlarsa..



   Selam Arkadaşlar

   Bugün acayip sinirliyim.Ne oldu diye sorarsanız.1 haftadır internet yavaşlığı sorunu benim sabrımı zorlamaya başladı.Bugün deneyimlerime göre gündüzleri sıkıntı yok.Haftaiçi ben zaten çalıştığımdan gündüzleri evde olmuyorum.Cumartesi ve Pazar günleri de nadiren evde olurum.Ramazan dolayısı ile bu hafta sonunu evde geçirdim.



  Haftasonu evde olduğum zamanlar gündüzleri o kadar internete girmiyorum.Ya kitap okuyorum, TV'ye bakınıyorum , ya da bilgisayarda oyun oynayarak vakit geçiriyorum.Ancak haftaiçi de haftasonu da genelde akşamları internete girerim.İşte bu 1 hafta boyunca internet yavaşlığı hiçbir şeyin açılmaması.Beni çileden çıkarttı.Sorunun kaynağını hiç çözemiyorum.İnterneti evde ortak olarak kullandığımızdan dolayı sorun olduğunu düşünüyorum ama kimseninde günahını almayayım.Size tek önerim var,siz kendinizi bilip siz  olun size özel internetiniz olsun.Yoksa daha çok evde internet bağlantı yavaşlığı yaşanır.Selametle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka