17 Haziran 2015 Çarşamba

Canavarlar Denizi ( The Sea of Monsters )


    Selam Arkadaşlar

  Bu aralar dizilerden uzaklardayım.Her ne zaman üçten fazla dizi izlesem kendimi şaşkın bir şekilde buluyorum.Belirli bir zaman içinde dizilere mola verdim.Bu arada dün sizlere Percy Jackson Şimşek Hırsızı kitabından bahsetmiştim.Bugünde sizlere Percy Jackson ve Olimposlular serisinin ikinci kitabı Canavarlar Denizinden bahsedeceğim.


Kitabın Adı : Canavarlar Denizi
Basım Evi : Doğan Egmont
Sayfa : 282
Yayın Tarihi : 1 Nisan 2006
Tür : Fantastik, Kurgu, Yunan Mitolojisi, Gençlik Edebiyatı
Yazar : Rick Riordan
   Her ne kadar kitap 2006 da basılmış olsa da bizim elimize 2009'da geçti.Serinin bu ikinci kitabında Percy'nin maceralarına bir yenisi daha ekleniyor.Percy her ne kadar bu macerada zorlansa da kampı için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor.2013'te bu kitap hakkında film uyarlanmıştı.Logan Lerman ile Alexandra Daddario yine baş rolü paylaşmıştı.Çoğu kişinin filme gittiğini hatırlıyorum.Filmi alt yazılı izleyeceğim diye her dükkanda DVD'sini arardım.Hem kitabını hem DVD'ni bulmak benim için çok zor olmuştu.Kitabın arka  tarafındaki özetini sizlerle paylaşayım.

   Percy'nin tuhaf macerası devam ediyor ! Bu sene geçen seneye oranla epey sakin geçmişti, meydana bir tane bile canavar çıkmamıştı ? Fakat bir yakantop oyunu her şeyi alt üst etmeye yetti.Serinin bu ikinci kitabında Melez Kampı'nın sihirli sınırının zayıflaması herkesi dehşete düşürüyor, birisi çok zalim bir planı uygulamaya koydu bile.Percy ve melez arkadaşları bu işe el atmalarsa yarı tanrıların bu güzel sığınağı yok olma tehlikesi ile karşı karşıya !
Canavarlar Denizi'ne uzun bir yolculuk ve büyük aile sırları Percy'nin hayatını cehenneme çevirecek.Bir Yunan tanrısının oğlu olmak şeref mi yoksa bela mı, işte bu kitapta belli olacak. 

   Serinin ikinci kitabı tam 8 ödül almış.Mitoloji ve Fantastik seven ve ilk kitabı okuyan arkaşların bizzat ikinci kitabı da gözden geçirmesi gerektiğine inanıyorum.Kitabı ilk aldığım zamanlar 15,00 TL'idi.Halen ilgili kitap evlerinde vardır diye düşünüyorum.Okumayan arkadaşlara da bizzat öneriyorum.Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka