30 Haziran 2015 Salı

Survivor All Star


  Selam Arkadaşlar

  Dün akşam bir TV'yi açıp neler var diye bakayım dedim.TV 8 açtığımda Survivor devam ediyordu.Çok fazla seyretmem ama Twitter'i açıp baktığımda genelde arkadaşlar tarafından konuşulduğu oluyordu.Ben son elenen üyelerden sonra izlemeyi bırakmıştım.Ama Twitter'de olanlar benimde dikkatimi çekti.Biraz oturdum yarışmayı seyrettim.Geçen akşam Hasan abinin de ellenmesiyle adada Turabi , Hilmi Cem , Begüm ve Merve kalmıştı.Dünde final öncesi son ödül yarışması oynuyorlardı.Turabi pek yenilgi yaşamadan oyunu bitirebildi.Ödül oyununda ilk elenen Merve ikinci elenen ise Hilmi Cem oldu.İkisi de kaybettikten sonra nedense birbiriyle tartıştılar bilerek verdin vermedin olayları oldu.Durum böyle olduğunda ben tartışmalarını pek sevmiyorum.Tamam yarışmanın sonunda bir ödül var ama 3 kuruşluk dünyada neyin kavgası bu onuda anlamış değilim.


  Ödül oyununu ise Turabi kazandı.Alp abi ona akşam süpriz yaptığında bende biraz şaşırdım.Ödülü Venedik ve Floransa'ya gitmekti.Ancak ben onun tek gideceğini düşünüyordum.Ama öyle olmadı Gönüllüler Üyesi olduğu için Hilmi Cem ve Begüm'ü de götürebilecekmiş.Tabi ikisi de gideceği için havalara uçtular.Ama sistem olarak bana yanlış geliyor.Her ne kadar Ünlüler Üyesi olarak Merve kalsa da o tek başına bırakılmamalıydı.Son kalan yarışmaya motivasyon amacıyla ona da bir iyilik yapılabilirdi.Ben pek samimi bulamasam da kendisini sevenler adına sistem yanlışlığını burada sizlerle paylaşmak istedim.O direk Kıbrıs'a gidecek,diğerleri ise Venedik ve Floransa'yı gezdikten sonra Kıbrıs'a gidecekler.

  Hakan abi ve Serenay elendikten sonra yarışma artık eskisi kadar ilgimi çekmiyor.Hakan abi, Serenay ve gönüllülerden ise Hasan abi çabaların ötesinde bir çaba gösterdiklerine inanıyorum.Bazen keşke Kıbrıs'a gitmek Hakan abiye nasip olsaydı diye düşünmedim değil..Kıbrıs'a gitmek nasip olmadı ama eşine kavuşmak nasip oldu.Hayranları arasında gönüllerde yeri oldu.Her zaman bu şekilde mert bu şekilde dürüst kalmaya devam edeceğine inanıyorum.Final yaklaşırken eminim acaba kazanan kim olacak diye kafa yorar oluyorsunuzdur.Final zamanı geldiğinde hep beraber oturup kazananın kim olacağını göreceğiz.Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka