14 Haziran 2015 Pazar

Karne Gününün Ardından


   Selam Arkadaşlar

   Geçen Cuma karne günüydü malumunuz çoğu genç karnelerini aldılar.Kimisi takdir ve teşekkür belgesiyle geçti, kimiside ortalama ile geçti.Ortalama ile geçen arkadaşlar üzülmeyin olsun.Daha iyisini ileride yapabileceğinize inanıyorsanız zaten yaparsınız.Yeter ki hayat denilen bu sınavda yenik düşmeyin.Karne günü ile birlikte Eğitim Öğretim Yılı'da fiilen sona erdi.Yarından itibaren gençlerin tatil zamanı başlayacak.


   Öğretmen arkadaşlarımda seminer dönemine başlayacaklar.Ardından 2 ay boyunca tatillerini güzelce yapıp yeni Eğitim Öğretim Yılına zihinen, ruhen toparlayıp başlayacaklarına  inanıyorum.Malum onlarda koca bir yıl zor bir eğitim öğretim yılı geçirdiklerinden yorgun olanlar elbette çıkmıştır.Öğrenciler kadar dinlenmek öğretmenlerimizin de  hakkıdır.Bütün eğitim camiasının yaz tatilinin iyi geçmesi temennileriyle sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka