11 Haziran 2015 Perşembe

Şehir Eskişehirdir 2

Selam Arkadaşlar

Geçen size Eskişehir seyahatimden bahsetmiştim.Bugünde sizlerle Eskişehir gezimize devam etmek istiyorum.Eskişehir'deki ilk günkü gezimizden sonra arkadaşta kalmıştım.Eve geç saate geldiğimizden hemen yatıp uyuyamadık.Arkadaşla kardeşiyle evde bir güzel sohbet ettik.Arkadaş yarı uyur yarı uyanık bir vaziyette sohbet ediyordu ki en sonunda uykusuna yenik düştü.Sabah erken saatlerde uyanmıştım.Arkadaşın babası iş için erken uyanmış işe gitmeden halimizi hatırımızı sordu.Güzel yürekli insandan Allah razı olsun.Amcamız ben erken kalktığımdan dolayı yalnız kalmayayım diye arkadaşı da uyandırmış.Kendilerinden tatlı bir sitemde yedim.Günün her dakikası benim için önemli olduğundan o gün içerisinde yaşadığım her olay beni mutlu etti.Daha sonra beraberce kahvaltımızı yaptık.Kahvaltı sonrası kendimizi Eskişehir'in merkezine attık.

Merkezde gezerken vakit o kadar hızlı geçmişti ki çabucak öğlen olmuştu.Bir çorba dükkanına girdik.Dayısının gülü de bizle beraberdi önce çorbayı bir güzel yedi ardından ekşi ekşi limonu yedi.Her ne kadar öğlen yemeğini yemesem de onu seyrederken kendimi bir kez daha doymuş kadar hissettim.Yemeğimizi yedikten sonra önce bir hastanedeki arkadaşımıza ardından milli eğitim müdürlüğünde çalışan bir arkadaşımızı ziyaret ettik.Daha sonra üniversite yollarına düştük

Beş sene aradan sonra üniversiteye gitmek Eskişehir'e geldiğim heyecanı tattırdı.Fakülteye girerken her bir yanı gözlemliyordum.Çoğu yerler değiştirilmiş olsa da hemen hemen bıraktığımız gibi duruyordu.Önce orada çalışan arkadaşları gördük.Daha sonra hocalarımızı gördük.Üniversiteye gittiğim yıllarda saçlarım uzun kendim zayıf olduğumdan bazı hocalarım beni tanımakta hayli zorlandılar.Tabi tarifler sonucu tanıyınca da kahkahalara boğulduk.Arkadaşın kızı yanımızda olduğundan okulumuzun maskotu oldu.Önce Müdür Yardımcısı olan bölüm hocamızı gördük.Onunla birlikte odasının yolunu tuttuk.Dayısının kuzusu Berencik ise oda etrafında fır döndü.Hocamız onun ayaklarına öyle bir güzel sandalet almış ki tam ona uydu.Tabi Beren hanım ayaklarını yere vura vura bir güzel deneme aşamasından geçirdi uygun olduğuna varınca kendi tabirimce bizlere bir güzel sırıtışlarla pozlar verdi.Daha sonra diğer hocamız çıka geldi bu seferde onun odasında başladık sohbete genelde sohbetimiz Beren hanımdan başladı.Daha sonra eski zamanlardan konuştuk.Siz düşünün telefonla öz çekimlerimizi bile yaptık.O zaman zarfında odadan ayrılmak, muhabbetten kopmak istemedik.Ancak saat bayağı ilerlediğinden ötürü kalkmak mecburiyetinde kaldık.Hocamızda bizi sağ olsun kapıya kadar geçirip uğurladı.Daha sonra akşam yemeğimiz için hepimiz toplandık.Yemeğimizi yedikten sonra bir yerde kahve içip günün son demlerini geçirdik.

Artık ayrılık vaktimiz gelmişti.2 gün boyunca geçirdiğim güzel zamanlar nedeniyle memleketim gördüğüm bu güzel şehirden ayrılmak bana zor geldi.Önce arkadaşlarımla istasyonda vedalaştım.Daha sonra Eskişehir'e son bir kez bakıp 19.45 treniyle İstanbul'a döndüm.