30 Haziran 2015 Salı

Teşekkürler Dostlar


   Selam Arkadaşlar

 Yemekleri tıka basa karına doldurunca ağırlık bastı.Bu durum sebebinden uyuya da kalmışım.Akşam yemeğini az yemeğe özen gösterin yoksa mide fesatı olabilirsiniz. :D Bugün iki değerli arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum.Birincisi blog üzerindeki tasarımı sebebiyle üzerinde çok çalışan arkadaşım Moka Chana.İkincisi blog üzerinde sürekli eksikleri giderme çabası nedeniyle Renklitirtil arkadaşıma çok teşekkür ediyorum..Bazen blog dayanışma, emek , yardım gerektirir.Benim blogger kullanan arkadaşlarım az olsa da Allah'a çok şükür öz insanlardır.


  İnsanların az arkadaşı olsun ama öz arkadaşı olsun.Emin olun o öz arkadaşlarla varamayacağız nokta gidemeyeceğiniz hedef yoktur.Bazen kendimi bu sebepten ötürü şanslı hissediyorum.Allah'tan dileğim her zaman sizin gibi arkadaşların doğrusuyla yanlışıyla her daim birlikte olmayı nasip etmesini dilerim.

1 yorum:

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka