4 Nisan 2013 Perşembe

Yerdeki Yıldızlar


Selam okuyucu bu aralar bu adam nerede diyor iseniz öncelikle sizlere işlerden kafamı kaldıracak durumda bile değildim diyerek sizi meraktan kurtarayım.Her zaman ki gibi bugünde monoton geçti akşam yapıcak pek birşeyim yoktu Real Madrid - Galatasaray maçı bile varmış ki izlemedim.Şöyle bir millete bakayım derken oturdum arkadaşlar ile Amir Khan'ın filmlerinden bir tanesini açtık şahane bir filmdi merak ettiniz değil mi ? Filmin ismi Taare Zameen Par Türkçe ismi ile Yerdeki Yıldızlar..Filmden o kadar çok etkilendim ki gerçek hayattan bire bir alınmış bile diyebilirsiniz.Her çocuğun özel olduğunu ve çocuklara verilecek en büyük hediyenin ilgi olduğunu anneler çok iyi bilir.Çünkü çocuk ilgilenilmeyi sever,Kucaklamak sevdiğinizi göstermek için yanağına kondurduğunuz bir öpücük , kayıp düştüğü zaman sizi yanında bulabilmesi güven vericidir.İlgi kendine güveni sağlamakta en temel yapıdır.İşte bu filmde küçük İshaan'ın yaşadığı olaylar zincirini anlatıyor.Merak edenlere tavsiye ederim.



Yapım 2007 - Hindistan
Tür: Dram

Süre: 165 dakika
YönetmenAamir Khan - Amole Gupte
Senaryo:Amole Gupte
Diğer Adı : Stars On Earth

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka