21 Mart 2013 Perşembe

Güvercin Operasyonu



Selam sevgili okuyucu uzun zamandır aranızda yoktum malum işler güçler :) Bugün size başımdan geçen çok ilginç ve komik bir olayı paylaşmak istiyorum.Gerçekten kırk yıl düşünsem benim bile aklıma gelmezdi.Bilirsiniz binaların net telefon elektrik kablolarının üst katlara geçmesi için baca aralığı kadar yerler olur.İşte bugün gündüz vakti çalıştığım yerde bayan personel o aralıktan sesler duymuş hemen bize geldi fare girmiş olabilir diye tabi bizde hemen oraya gittik aralığın kapağını açtım kafamı aralıktan sokup aşağıya baktım ama bir şey göremedim.
Fener almak için üst kata çıktım feneri aldıktan sonra bir sopa bulduk aralığa soktuk bulunduğumuz yere çıkar belki diye sopayı sağa sola gezdirdik.Sonra hiç ummayıp düşünmediğimiz bir şey oldu aralıktan fare yerine güvercin çıktı :D Bulunduğumuz odada uçmaya dört dönmeye başladı tabi bizi de peşinden koşturmayı ihmal etmedi.Bizde yakalayamadığımız için bulunduğumuz odanın kapısını kapatıp pencereyi açtık.Yine güvercin kovalamaya başladık zavallı hayvan yorulmak bilmedi en sonunda camı gördü çıkmaya çalışayım derken açık olan kısımdan değilde cam olan kısımdan çıkmaya kalkınca cama çarptı.Bende sersemlemiş olan kuşu elime alıp pencereden çıkarmayı başardım mermer üzerine koydum o sırada kendine gelen güvercinimiz kanat çırpıp ortalıktan yok oldu.Bizlerde bu ilginç ana şahit olduk olmasına ama halen kafamda soru işareti mevcut o güvercin o aralığa nasıl girdi? Çatıdan düşse bile 4 kat aşağıya nasıl inmeyi başardı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka