21 Mart 2013 Perşembe

Artık Bende Aranızdayım


Merhaba Arkadaşlar


      Ben Dergâh İstanbulluyum uzun süredir yazmayı bırakmıştım anlayacağınız biraz paslandım denilebilir.İnsan bazen ne yapmalı diye içinde bulunduğumuz dünyanın sıkıntılarından bir nebze olsun kurtulacak çare arar iken "Merhaba Dünya” mantığı ile yola çıktık.Çünkü bende sanal dünyanın alıp götürdüklerinden içinde kaybolan insanların dünyasından idim.Neyse ki siz dostlarımız olduğu müddetçe pek yalnız kalmayacağız.Öncelikle blog sayfası açmayalı neredeyse yıllar oldu denilebilir.



     Bir arkadaşım sayesinde burayı keşfettim ve buranın yapımı bana o kadar zor geldi ki arkadaşım hemen kolları sıvayarak blog sayfasının düzenini sağlamak için işe girişerek blogun her şeyi ile tek tek ilgilendi Allah razı olsun bunun için ona gerçekten minnettarım.Benim gayem biraz olsun giriştiğimiz bu hayat adlı tragedya da üstüme düşen rolün ağırlığını sizlerle paylaşabilmek. Acısıyla , tatlısıyla yazılarım belki edebi olarak noksan gelecektir kiminize yahut düşüncelerim kelimelerime yük olup kayıp gidecektir tutunamadan hafızalarınıza. Ama karamsar olmak baştan kaybetmektir.Sevseniz de sevmeseniz de, beğenseniz de beğenmeseniz de ara ara bu tarz karalamalarıma katlanmak zorunda kalacaksınız tabi değerli zamanınızı ayırıp okuma zahmetine katlanırsanız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka