21 Mart 2013 Perşembe

Flower Boys Next Door Final Yaptı :(




   Selam Okuyucu 

   Bu hafta çok sevdiğim ve heyecanla izlediğim dizilerden biri olan Flower Boys Next Door final yapması beni biraz üzdü.Dizinin biterek rafa kalkması sadece beni değil ayrı zamanda koredaşlarımızı biraz üzdüğüne eminim.






   Flower Boys Next Door da dışarı çıkmayı sevmeyen ve evinde kendi dünyasını oluşturan ve hayallerini kapalı evinde gerçekleştirmeye çalıştıran Dok-Mi bir gün pencereden karşı daireyi gözetlerken Enrique onu fark etmesi ve ona yaklaşmaya çalışması ile Dok-Mi'nin hayatında büyük ölçüde değişmeler başlamış ve komşusu Enrique Keum onun dünyasına adım atmasıyla romantik komediye yelken açan dizimizde beni en çok etkileyen ise romantik bölümün tavan yaptığı final bölümündeki replik oldu.İzleyen okurlarımızda bilirler eğer bilmeyen arkadaşlarımız varsa hatırlatmakta fayda var.




"Aşk rüzgarın saatidir.Saat yeni olduğu zaman tam zamanı gösterecektir.Zaman geçtiğinde ve bahar havasını unuttuğunda saat çalışmayı durduracak ve kırılacaktır.O bahar havasını başlattığı için saat uzun bir zaman durmayacak.."


   Enrique'nin sayesinde kabuğundan çıkıp gerçek dünyaya adım atan Dok-mi'nin dünyası değişmiş ikisinin dünyası olmuştu.Aralarında en başında başlayan sevgi onların dünyasının en temel yapı taşını oluşturmuştu.İzlemeyen okuyucular var ise bu romantik komediyi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum..


01 Mart 2013





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka