23 Ocak 2015 Cuma

Pride and Prejudice ( 2014 ) Final Yapar


   Selam Arkadaşlar

  Karne haftası nedeniyle bayağı yoğundum.Dizilerin son bölümlerini kaçırmıştım.Tabii ki oturup bir çırpıda hepsini bitirdim.Her zaman olduğu gibi bir dizi sonuna daha geldik.Pride and Prejudice dizimizde 1 hafta önce final yaptı.Dizinin sonu istediğim bir şekilde bitmedi ama senarist sağ olsun çokta mükemmeliyetçi olmasa da tamamen kötü bir şekilde bitirmedi.



   Her zaman doktor dizileri izlemeye alışkınız bu sefer avukat -  savcı  dizisi seyrettik.Choi Jin Hyuk bir sene içinde iki dizide güzel performans sergiledi.Bir önceki dizisi Fated To Love You dizisinde de insanı heyecanda bırakmıştı.Baek Jin Hee'yi ise ilk kez bu dizide izledim.Daha sonraki dizilerde rastlamayı umuyorum.Dizinin artısı yanında eksileri de var elbet.Örneğin baş savcımız Moon Hee Man rolünde oynayan Choi Min Soo davranışlarını anlamaya çalışmak insanın kafasının karışmasına sebep oluyor.Elbetteki senaryo icabı rolünü yapıyor ama senarist bayağı karmaşık ve zorlu bir senaryo seçmesi ve senaryonun sonucunu tam sona saklaması oyuncuların senaryoya alışması biraz zor olmuştur diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka