23 Ocak 2015 Cuma

Pinocchio'da ( 2014 ) Final Yaparsa...


   Selam Arkadaşlar

   Karne haftasından dolayı bitiremeyip geç izlediklerimden dizilerden biri olan Pinokyo'da final yapmış.Dizi hem drama olması hemde komedi tarzında olmasından dolayı olsa gerek çok izlenilen ve beğenilenlerin arasına girdiğini düşünüyorum.Lee Jong Suk ve Park Shin Hye gibi sevdiğim ünlülerin dizide birlikte olmaları ayrı bir güzellik oluşturdu.İkisinin de bu dizide gerek aşk - dram ikilisi gerek komedide sergiledikleri performans o kadar gerçekçi ki dizikolik olan arkadaşların bundan uzak durması mümkün ise diziye hiç başlamasın dedirtecek kadar güzel bir dizi olması yanında gerçek bir haberin akışını değiştirmek ve bunu bir aileye yönlendirmek insanın tüm hayatını kötü duruma soktuğunu ve düzelmesi mümkün olmayan yaralar açtığını anlatıyor.Gerçek muhabirliği bu dizide öğreneceksiniz.


   20 Bölümlük olan dizide ayrıca tanıdığımız oyuncularında olması beni çok şaşırtmıştı.Geçen sene beğenilen diziler arasında yer alan Emergency Man and Woman dizisinde bölüm şefi Dr.Kook Cheon Soo rolünde oynayan Lee Pil Mo bu seferki dizide YG Haber Ajansının kaptanı Hwang Go Dong rolünü oynadığını görünce hayli şaşırdım.Bütün sevdiğim insanların bir dizide oynaması beni gerçekten memnun etti.Umarım ki daha sonra çekilecek olan dizilerde de hep bir arada görmek nasip olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka