11 Nisan 2015 Cumartesi

Lee Min Ho'nun 9.Debut Projesi



   Selam Arkadaşlar

   Yoğun çalışmalarım nedeniyle 3 aydır aranızda yoktum.Ben burada değilim diye sanmayın gündemi kaçırıyorum.Burada olamamamın büyük sebeplerinden biride fan grubu olduğum ve ailem gördüğüm Minoz Turkey'de projelerin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi ve Lee Min Ho'nun Debut ( yani çıkış yapmasının ) projesinin başlaması.Debut projeleri diğer projelere benzememekte çünkü ünlülerin işi ile ilgili olduğundan ayrı bir önemi var.Minoz Turkey ailesi olarak, Debut projeleri de bizim için çok önemli her bir aile bireyi üzerine düşen sorumluluğu yerine getirerek fan grubumuzda bulunan admin arkadaşımızın da dediği gibi maşallah damgamızı vurmuştuk.



   Sevgi ile yapılan her emek bir gün güzel sonuçlar verir derlerdi; bende pek inanmazdım.Ancak bu aileye katıldığım günden beri sevgi ile çaba harcanan bu emeklerin çok güzel sonuçlar verdiğine şahit oldum.Bunlardan en güzelleri ise şüphesiz Debut projeleriydi.Debut projesi denilince yaptığımız 3 projede ( 6. 7. 8. Debut Projeleri ) çok konuşulduğu için başta Lee Min Ho ve şirketi olmak üzere dünya minozlarının büyük bir beklentiye girdiklerine inanıyorum.Bu yıl itibari ile 9.yılın Debut projesi gerçekleşecek.Şüphesiz dünya minozlarının "Bu yıl ne yapacaklar acaba ?" düşüncesi gibi sizde merak ediyorsunuzdur.Projenin ne olduğunu ben biliyorum ama size söylemem.Azıcık meraktan çatlamakla insan ölmez dimi ? :p :D.Buda size süpriz olsun.Projemiz tamamlanıp uygulandığında benim söylememe gerek bile kalmadan haberdar olacağınıza eminim.Yinede zamanı geldiğinde ben sizler için paylaşacağım.Sağlıcakla kalın..

2 yorum:

  1. Bu seneki proje sanki bol adrenalinli olacak gibi.. O yüzden takipte kalalım. :)

    YanıtlaSil
  2. Proje tamamlandığı takdirde zaten ses getirebilecek bir proje herkes meraktan çatladı :D

    YanıtlaSil

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka