6 Mayıs 2014 Salı

Yeni Dizilerden Hotel King


Selam Okuyucu

Park Yoochun'un dizisi 3 Days biter bitmez yeni dizi arayışlarına koyulmaya başladım.Eski dizilerde oynayan bazı aktör ve aktrisleri de görünce beni kimse tutamaz dedim.Yeni dizileri daha sonra anlatacağım fakat önce dizilerin adlarını bilmenizde fayda olacağını düşünüyorum.Sizlerle birlikte Gu Family Book'tan tanıdığımız Lee Seung-Gi'nin dizisi You're All Surrounded yarın itibariyle başlayacak.Bunun haricinde Lee Jong-Suk'un dizisi Doctor Stranger bugün itibariyle başladı ben ise sizlere önce Hotel King dizisinin oyuncularını tanıtmak istiyorum.Yepuudaa ailemiz sağ olsun dizi hakkında minik bir tanıtım yapmış.Yepuudaa çevirmenleri mari_kim ve Shael başta olmak üzere emekleri için onlara çok teşekkür ediyorum.Haydi çevirmen arkadaşlarımızın paylaştığı dizinin konusunu ve oyuncularını hep birlikte tanıyalım.




Dizinin Adı : Hotel King
Yönetmen : Kim Dae Jin
Senaryo : Jo Eun Jung
Yayınlanacağı Kanal : KST
Bölüm : 28
Yayın Tarihi : 5 Nisan 2014
Yayınlanacağı Günler : Cumartesi / Pazar
Dil : Korece
Ülke: Güney Kore


Konu : Hotel King dizisinde Lee Dong Wook , Ciel Hotel'in patronu Cha Jae Wan rolündedir.Cha Jae Wan "Otel Canavarı" olarak bilinen , duygularını açığa vurmayan , soğuk kalpli bir müdürdür ancak acı dolu bir geçmiş taşır.Lee Da Hae'nin oynadığı karakter ise Otel Ciel'in CEO sunun tek kızı ve tek mirasçısı Ahmonedir. Ahmone korunaklı bir prenses gibi büyürken otel tehlikeye girecektir ve o elinden gelen her şeyi yapacaktır.


KARAKTERLER

Cha Jae Wan rolünde Lee Dong Wook



Ah  Mo-Ne rolünde Lee Da-Hae



Sun Woo-Hyun rolünde Im Seul-Ong



Song  Chae-Kyung rolünde Wang Ji-Hye


Diğer Oyuncular 




Karakter Kaynak : mari_kim - Shael - Purpledream

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka