6 Mayıs 2015 Çarşamba

2012 Yılı Dizilerinden Faith ( İnanç )


   Selam Arkadaşlar

  Minoz Turkey’in Debut Projesi çalışmaları devam ederken.Lee Min Ho’nun dizilerine bir göz atayım dedim.2012 yılında çekilen , başrolleri Lee Min Ho ve  Kim Hee Sun’un paylaştığı , bir çok kişi ( özellikle Minozlar  ) tarafından beğenilen  Faith dizisinin türü tarihi ve fantastik dizi olduğunu duyunca hemen izlemeye başlamıştım.Biliyorsunuz  dizi olsun,   anime olsun türü tarih ve fantastik olunca çok sevdiğimden dolayı izlenecek diziler arasında ilk sıraya giriyorlar.İşte Faith dizisi de 2012 yılında izlemeye başladığım ilk dizilerimdendi.Dizi hakkında size küçük bir bilgi vereyim.


Dizinin Adı : Faith
Kanal : SBS
Bölüm :24
Yayın Tarihi : 13  Ağustos 2012
Tür : Fantastik - Tarihi

    SBS tarafından çekilen dizide General Choi Young rolüyle Lee Min Ho ve Yüce Doktorumuz Yoo Eun Soo rolüyle Kim He Sun harika bir performans sergilemişlerdi.Diziyi ilk seyretmeye başladığımda türü ve konusunu pek anlamamıştım.Çünkü dizi ateş bükme ,  su bükme , hava bükme zamana yolculuk derken en sevdiğim animelerden biri olan The Legend of Korra versiyonuna tıpa tıp benziyordu.Hemde ilk sahnede Minho’nun polisleri püskürttüğü sahne tamda Korra tarzı.Artık dizideki aksiyon sahnelerini gördükçe Lee Min Ho’nun akıl ve dövüş hocası Korra mıydı ? dersiniz.


  Bu yüzden dizinin ilk başlarda bilim kurgu bazında bir dizi olduğunu sanmıştım.Ama zamanla dizi daha heyecanlı daha soluk kesici olmaya başladı.Senarist daha çok aşk , entrika , taht mücadelesi  gibi konular üzerinde yoğunluk verince dizinin gidişatı değişmeye başladı.Durum böyle olunca insan tabiî ki diziye bağlanır.Dizinin konusu Goryeo Döneminde ( 918 – 1392 ) gelişen sağlık personelinin hikayesini anlatmakta.Dizinin karakterlerini de sizlere tek tek açıklayarak anlatmak isterdim fakat izlemeyenler için spoiler vermeye korkuyorum desem yalan olmaz. :D İzlemeyen arkadaşlarım mutlaka izlesinler gerçekten harika bir dizi olduğunu anlayacaksınız.Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka