29 Mayıs 2015 Cuma

Çok Yorgunum Kaptan


   Selam Arkadaşlar

 Bu hafta kendimi deli gibi hissediyorum.Havalardan dolayı mı? Yoksa aşırı tempodan dolayı mı? bilemiyorum.Artık halim dışarıya da yansıyor olacak ki çevrem tarafından büyük dikkat çekmeye başladı.Dizi seyretmek, kitap okumak, müzik dinlemek, gibi günlük yaptığım rutin şeyleri bile yapmak istesem de yapamıyorum.Oğuz Atay'ı tanır mısınız ? Kendisi Tutunamayanlar , Tehlikeli Oyunlar adlı eserlerin sahibidir.Daha önce kendisini hiç okumadım.Ancak çevremde ki insanların bu yazarın kitaplarını anlatıklarını aralarında konuştuklarını gördüm.Geçen Facebook'ta bir arkadaşım bu yazarın bir yazısını paylaşmış.Bende size burada paylaşmak istiyorum. 


    Bu söz aslında günümüzdeki bir çok insanın aklından geçen bir düşünce.Son zamanlar bende ki ruh hali aynı bu durumda.Kendim yorgun değilim.Ancak nedense beynim, ruhum tamamen çöktü çökecek vaziyette.Artık öyle bir durum ki çözüm yolları arıyorum.Umarım bu durumdan en kısa sürede kurtulur eski vaziyetime dönebilirim.Eskişehir'in ortamı, havası beni düzelteceğini umuyorum.Unutmayın her şeyin başı sağlık.Sağlık olmadığı zaman neye sahip olursak olalım gerçekten boş bir hayat.Allah herkese sağlık yaşamayı nasip etsin.Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka