13 Mayıs 2015 Çarşamba

2014 Yılı Dizilerinden Emergency Couple


   Selam Arkadaşlar

   Geçen gün sizlere Medikal Top Team'dan bahsetmiştim.Bazı arkadaşlarımın dikkatini çekmiş olacak ki Facebook'ta "Medikal türünde başka hangi dizileri biliyorsun?" diye sordular.Her ne kadar onlara medikal türünde dizi önerisi versem de adaletli davranarak içeriğini burada hep beraber görelim diye söylemedim.Meraktan çatlayanlar da oldu.Söylemedim diye bana söylenen arkadaşlarda, varsın en kötü günümüz böyle olsun.Bugünde sizlere başka bir medikal dizisi olan ve izlemeyen arkadaşların bizzat izlemeye başladıkları 2014 yılında çekilen Emergency Couple dizisinden kısaca bilgi vermekle başlayacağım.


Dizinin Adı : Emergency Couple
Kanal : TVN
Bölüm : 20
Yayın Tarihi : 24 Ocak 2014 
Tür : Medikal - Romantik - Komedi
Yönetmen : Kim Cheol-Kyu

   TVN tarafından çekilen , baş rolleri  Choi Jin Hyuk ve Song Ji Hyo'nun paylaştığı dizinin konusu yıllar önce birbirini seven ve ailelerinin muhalefetine rağmen daha sonra evlenen çiftin aile içindeki geçimsizlikleri yüzünden boşanması.Boşandıktan yıllar sonra bir hastanede tekrar karşılaşmaları ile yeniden bir araya gelmeleri ve daha önceden parçalanmış hayatlarının hastanede çalışmaya başlamalarıyla bir kez daha gelişmesini anlatıyor.Dizimizde aşk desen bol , özellikle romantik komedi sevenler bizzat izlemeliler.Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka