19 Ekim 2015 Pazartesi

Lee Min Ho Yeni Albüm


   Selam Arkadaşlar

   Bugün çok yoğun bir gündü kendimi Atom Karınca gibi hissediyorum.O kadar yoğun bir günün içinde mutlu bir haberde aldık bir minoz olarak sizlerle paylaşma gereği duydum.Arkadaşlar sağ olsun geçte öğrenmiş olsalar da duyumları kaçırmamışlar.30 Kasım 2015 tarihinde Minho hyung'un yeni bir albümü yayınlanacakmış.22 Mayıs 2013 yılında çıkan ilk albümü My Everything ve 10 Ekim 2014 yılında çıkan ikinci albümü Song For You ile birlikte Minho üçüncü albümüne imza atacak.Albümün adı hakkında henüz bir bilgim yok ama içeriği hakkında sürprizlerle dolu olduğu söyleniyor.


   Bizim minozlar bu haberi duyunca havalara uçtuğunu söyleyebilirim.2016 yılında yayınlanacak olan, türü komedi tarzında bir film çalışması ardından bu yıl içerisinde "Beni özlediniz mi ? " dercesine albümde çıkartması minozları şaşkınlığa çevirdi bile denilebilir.Albümün içeriğini açıkçası bende merak etmeye başladım.Artık 11 gün daha sabretmekle yetineceğiz.Film ve albümle doymayan minozlarımız içinde artık dizide çeksin diyenler var.2013 yılında yayınlanan The Heirs dizisinden bu yana hiç dizi projesine girmedi.Aslında hepimiz Minho hyung'u yeni dizisinde görmek istiyoruz.İlerleyen aylarda bir dizi projesine imza atıp bize sürpriz yaparsa hiç şaşırmayın.Açıkçası artık ben bir an önce dizi projelerini değerlendirip dizi çekmesi taraftarıyım.En kısa zamanda dizisini de görmek bizlere nasip olur.Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka