6 Ekim 2015 Salı

Supernatural 11.Sezon


    Selam Arkadaşlar

   Supernatural'ın 11.sezonunun başlamasına 1 gün Türkiye'de yayınlanmasına sadece 2 gün kaldı.10.Sezonda Dean ve Sam Winchester kardeşler Ölüm'ü tırpanla öldürüp Kaos'u serbest bırakmasıyla sona ermişti.Bana kalsa Ölüm öldürülemeyecek kadar kurnaz biriydi.Kendisinin bile bile öldürülmesine izin verdiğini sanmıyorum.10.Sezon bir çok ucu açık sorularla bitmişti.Kaos serbest bırakıldığı andan itibaren karanlığı ile birlikte Winchester kardeşlere doğru geliyordu.

   Hatırlarsanız Sam son mühürü kırıp Lucifer'i kafesten çıkardığında da saf ışık karşısında Dean ve Sam ışınlanmış kendilerini bir uçakta bulmuşlardı.10.Sezonda Ölümünde Kaosu tutan bir mühür olduğunu öğrendik.Kaos saf karanlıkla Winchester kardeşlerin üzerine gelirken acaba yine ışınlanacaklar mı izleyip göreceğiz.Herkes şimdiden o kadar çok merak etmiş ki senaryolar hakkında teoriler bile üretmeye başladılar.Senaryolarda Kaos'la birlikte Lucifer ve baş melek Michael serbest kaldıysa diye teoriler bile üretildi.Bana kalsa öyle bir durum olmaz en fazla bizimkiler Kaosa karşı güç arayışı yüzünden Lucifer'i serbest bırakır diye düşünüyorum.


   Sanırım 11.Sezonda farklı farklı karakterler aramıza katılacak.En azından bende kafamda farklı teoriler üretiyorum.Kaos saf karanlık olacağı için kendi başına olacağını sanmıyorum.En azından kaosu kullanabilen kötü karakterlerde karşımıza çıkar gibime geliyor.İkinci teorim ise güçlü meleklerin yada öldürülen baş melek kardeşlerin senaryoya tekrar katılıp kaosa karşı bir savunma gücü oluşturması zira kaosa karşı ne harflerin adamları, ne avcılar, nede sam dean kardeşler nede castiel ona karşı gelebileceğini sanmıyorum.Ama yönetmenler bizleri o kadar çok şaşırttılar ki her an herşey olabilmesi mümkündür.Bir aksilik olmaz tahmini olarak yayınlanmasından bir gün sonra Supernatural çevirmeni Kojiro abimiz dizinin alt yazısını çevirirse perşembe günü ne olacağını göreceğiz.Sizin kadar bende sabırsızlıkla bekliyorum.Sağlıcakla kalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka