3 Ekim 2015 Cumartesi

Uzunca Aradan Sonra


   Selam Arkadaşlar

   Uzun tempolu bir çalışma ardından tekrar aranızdayım.Bu yıl işler çok fazlalaştığı ve bazı kötü durumlar çok sık yaşandığı için aranızda bulunamadım.Bu yılda sınava hazırlandığım için ( nazara gelmesin diye ne sınavı olduğunu söylemiyorum :) ) aranızda olmadığım zamanlar olabilir ancak elimden geldiğince sizlerle birlikte olmaya çalışacağım.



   Yorgunluk başa bela deminde kına gecesinden geldik oranın temposu ve gürültüsü bizi hepten yordu.Yinede kına manzarası her zaman ki gibi aynı durumdu.Anne ile kızı arasında duygusal anlara da şahit olduk.Allah çiftlere ömür boyu mutlu kazasız belasız yaşamayı nasip etsin.Bu arada bizim minozlar bir projeye el atmışlar, yine ben geç geldiğim için göremedim.Projeleri bitti mi bilmiyorum ama ben yinede sizlerle paylaşmak istedim.İsteyen arkadaşlarımız #TurkeyStillWaitingforLeeMinHo hastagı yanına içinizden geçenleri yazarak tweet atabilirsiniz arkadaşlar.Gerçekten de çok eğlenceli olmuş.Bu arada tweet atarken birbizinizi de retweet yapmayı unutmayın.3-4 tweet ve 3-5 retweet yapmak ancak birkaç dakikanızı alır.Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız ve link paylaşmayınız.
Blogumda bu tarz yorumları yayınlamıyorum.
Bloguma tekrar beklerim. :))

Tasarım: Moka